BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór

na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska

w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków

 

Wymiar

czasu pracy

Pełen etat

Planowane zatrudnienie

pierwsza umowa na czas określony - nie dłuższy niż 6 miesięcy,
z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym 

Wymagania

niezbędne

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym ,

6)  prawo jazdy kat. B oraz własny samochód,

7) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,

8) podstawowa wiedza dotycząca zadań będących w  kompetencji  gminy, wynikających z  ustaw:

- Prawo ochrony środowiska,

- ustawa o ochronie przyrody,

- ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,

- ustawa o gospodarce nieruchomościami (w zakresie podziałów nieruchomości),

Wymagania

dodatkowe

1) preferowane wykształcenie wyższe związane z ochroną środowiska lub inżynierią środowiska lub kierunki pokrewne: gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, rolnictwo itp.

2) umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek,

3) umiejętność biegłej obsługi komputera w programach Word, Excel,

4) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

5) dokładność, systematyczność i terminowość w wykonywaniu zadań,

6) odporność na stres,

7) bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej
oraz w zespole,

8) samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,

9) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, otwartość na współpracę,

10) wysoka kultura osobista.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

A. W dziedzinie gospodarki wodnej i melioracyjnej

1)  przygotowanie decyzji o nakazywaniu właścicielom gruntów sprzętu plonów w oznaczonym terminie z terenów zmeliorowanych zaopatrzonych w urządzenia nawadniające;

2) przygotowanie opinii i materiałów w zakresie spraw związanych
z przydzieleniem dotacji spółkom wodnym działającym na terenie gminy;

3) prowadzenie spraw zwianych z remontami urządzeń melioracyjnych będących we władaniu gminy;

4) uczestnictwo w rozprawach wodno-prawnych i ewidencjonowanie pozwoleń wodno-prawnych;

5) przygotowanie decyzji zobowiązujących właścicieli gruntów do wykonania niezbędnych urządzeń zabezpieczających wodę przed zanieczyszczeniem lub zabraniających wprowadzania nienależycie oczyszczonych ścieków do wody lub ziemi;

6) współdziałanie z Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w zakresie zatwierdzania taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków i dopłat z tym związanych.

B. W dziedzinie utrzymania czystości i porządku w gminie

1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;

2) przygotowywanie regulaminu utrzymania czystości i porządku
w gminie;

3) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz  kontrola częstotliwości opróżniania zbiorników i usuwania osadów ściekowych;

4) przygotowanie decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

C. W dziedzinie ochrony i kształtowania środowiska

1) przygotowanie decyzji nakazującej osobie fizycznej wykonanie czynności zmierzających do ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia albo przywrócenia środowiska do stanu właściwego;

2) przygotowywanie wykazu zawierającego informacje i dane o ilości wprowadzanych do powietrza gazów lub pyłów oraz wprowadzanych wód opadowych z terenów utwardzonych do ziemi, oraz ustalanie należnej opłaty za gospodarcze korzystanie ze środowiska;

3) prowadzenie bazy danych o wyrobach i odpadach zawierających azbest;

4)  przygotowywanie i przekazywanie informacji o wyrobach zawierających azbest z obiektów gminnych;

5) przygotowywanie dokumentów  dotyczących realizacji programu oczyszczania kraju z azbestu, gminny program usuwania azbestu, przygotowywanie uchwał, zabezpieczanie środków finansowych, opiniowanie  wniosków o likwidację wyrobów zawierających azbest;

6) przygotowywanie projektu programu ochrony środowiska;

7) współpraca z Pilskim Regionem Gospodarki Odpadami Komunalnymi
w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi;

8) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach, tym przygotowywanie koncesji na opróżnianie zbiorników bezodpływowych

9)  prowadzenie publicznego dostępnego wykazu danych o środowisku i jego ochronie z zakresu prowadzonych spraw.

D. W dziedzinie ochrony przyrody

1) przygotowanie dokumentów związanych z wyznaczaniem obszarów objętych ochroną na podstawie przepisów o ochronie przyrody, w tym obszarów chronionego krajobrazu, wprowadzaniem ochrony gatunkowej roślin i zwierząt, wprowadzaniem ochrony indywidualnej;

2) przygotowanie decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów;

3) przygotowanie decyzji o ustalaniu opłat za usuwanie drzew i krzewów;

4) przygotowanie dokumentacji związanej z ustanawianiem parku wiejskiego, określaniem jego granic oraz sposobem wykonywania ochrony.

E. W dziedzinie ochrony gruntów rolnych i leśnych

Przygotowanie materiałów do wydawania opinii przez Wójta Gminy
w sprawach rekultywacji  i kierunków zagospodarowania gruntu.

F. W dziedzinie spraw związanych z eksploatacją kruszyw naturalnych

1) przygotowanie opinii w sprawach udzielenia koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin ze złóż;

2)  przygotowanie opinii w sprawach projektów prac geologicznych;

3) przygotowanie opinii w sprawach planów ruchu zakładów górniczych.

G. W dziedzinie podziałów i scalania nieruchomości

1)  prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości;

2) przygotowanie postanowień w sprawie opiniowania wstępnych projektów podziału;

3) przygotowanie decyzji administracyjnych zatwierdzających scalenia
i podziały nieruchomości.

Warunki pracy na stanowisku

1) wymiar czasu pracy - 1 etat,

2) praca w godzinach  730 - 1530 ,

3) praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,

4) wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz  Regulamin wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków,

5) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca,

6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

7) stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia,

4)  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za  zgodność z oryginałem,

5)  kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

6) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

8) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach, poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem.

Termin składania ofert:

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, w terminie do dnia 20 marca 2017 roku.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2016.922)" oraz własnoręcznym podpisem.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie i miejscu II etapu procedury naboru.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-02-84

 

   Czarnków, dnia 9 marca 2017 roku

 

WÓJT GMINY CZARNKÓW

/-/ Bolesław Chwarścianek

Data wytworzenia informacji: 09.03.2017 15:16:06
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 09.03.2017 15:16:06
Data publikacji informacji: od 09.03.2017 15:16:06
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
09.03.2017 15:16:06 Michał Iwanicki strona została dodana