OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa
w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków
Wymiar czasu pracy |
Pełen etat |
Planowane zatrudnienie |
pierwsza umowa na czas określony - nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie
|
wykształcenie wyższe techniczne: budowlane o specjalności drogowej, budowlane pokrewne: np. konstrukcje budowlane, drogi kolejowe, mosty i budowle podziemne, technologia i organizacja budownictwa, inżynieria środowiska itp. lub inne pokrewne wykształcenie techniczne |
Wymagania niezbędne |
1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub innym kierunku technicznym pokrewnym, 6) kandydat ze stażem pracy w budownictwie lub administracji drogowej lub innej administracji związanej z budownictwem lub absolwent wyższej uczelni technicznej, 7) prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.
|
Wymagania dodatkowe |
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, 2) umiejętność kosztorysowania w programie komputerowym, 3) umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek, 4) umiejętność biegłej obsługi komputera w programach Word, Excel, 5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych, 6) dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, 7) odporność na stres,
8) bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność
pracy indywidualnej 9) samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania, 10) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, otwartość na współpracę, 11) wysoka kultura osobista. |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1) udział w planowaniu inwestycji drogowych, 2) przygotowanie inwestycji drogowych, 3) opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji inwestycji drogowych, 4) realizacja i odbiór inwestycji drogowych, 5) remonty dróg gminnych, 6) zimowe utrzymanie dróg, 7) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach, zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych, opiniowanie przebiegu dróg publicznych, 8) prowadzenie spraw związanych z organizacją i bezpieczeństwem ruchu na drogach gminnych, 9) współdziałanie w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego z innym zarządcami dróg publicznych, 10) przygotowywanie zgód na umieszczanie urządzeń w pasie drogowym gminnych dróg wewnętrznych, 11) przygotowywanie decyzji administracyjnych na zajęcie pasa drogowego na prowadzenie robot w pasie drogowym, 12) przygotowanie decyzji administracyjnych na umieszczanie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, 13) przygotowanie decyzji administracyjnych na umieszczanie w pasie drogowym obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam, 14) przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielenie zamówienia publicznego na roboty drogowe zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, 15) planowanie i organizowanie publicznego transportu drogowego, 16) przygotowywanie projektów umów na roboty drogowe, 17) nadzór inwestorski nad zadaniami realizowanymi na drogach gminnych, 18) prowadzenie ewidencji inwestycji drogowych, 19) okresowe kontrole stanu dróg i obiektów mostowych. |
Warunki pracy na stanowisku |
1) wymiar czasu pracy - 1 etat, 2) praca w godzinach 730 - 1530 , 3) praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,
4) wynagrodzenie ustalane w oparciu o
przepisy płacowe dla 5) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca, 6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7) stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.
|
Wymagane dokumenty |
1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV), 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, 5) kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, 6) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu
pełnej zdolności do
|
Termin składania ofert: |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, w terminie do dnia 21 kwietnia 2017 roku. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe |
W miesiącu poprzedzającym datę
upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
Urzędzie Gminy Czarnków Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne. Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 r. Dz.U. z 2015 roku, poz. 2135 ze zm.)" oraz własnoręcznym podpisem. Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie i miejscu II etapu procedury naboru. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-02-84
|
Czarnków, dnia 10 kwietnia 2017 roku
WÓJT GMINY CZARNKÓW
/-/ Bolesław Chwarścianek