BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór

 na wolne stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa

w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków

 

Wymiar

czasu pracy

Pełen etat

Planowane zatrudnienie

pierwsza umowa na czas określony - nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

wykształcenie wyższe techniczne: budowlane o specjalności drogowej,

budowlane pokrewne: np. konstrukcje budowlane, drogi kolejowe, mosty i budowle podziemne, technologia i organizacja budownictwa, inżynieria środowiska itp. lub inne pokrewne wykształcenie techniczne

Wymagania

niezbędne

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne 
    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne 
    przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub innym kierunku technicznym pokrewnym,

6) kandydat ze stażem pracy w budownictwie lub administracji drogowej lub innej administracji związanej z budownictwem lub absolwent wyższej uczelni technicznej,

7) prawo jazdy kat. B oraz własny samochód.

 

Wymagania

dodatkowe

1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,

2) umiejętność kosztorysowania w programie komputerowym,    

3) umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek,

4) umiejętność biegłej obsługi komputera w programach Word, Excel,

5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

6) dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,

7) odporność na stres,

8) bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej
    oraz w zespole,

9) samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,

10) umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, otwartość na współpracę,

11) wysoka kultura osobista.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1) udział w planowaniu inwestycji drogowych,

2) przygotowanie inwestycji drogowych,

3) opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji inwestycji drogowych,

4) realizacja i odbiór inwestycji drogowych,

5) remonty dróg gminnych,

6) zimowe utrzymanie dróg,

7) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach, zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych, opiniowanie przebiegu dróg publicznych,

8) prowadzenie spraw związanych z organizacją i bezpieczeństwem ruchu na drogach gminnych,

9) współdziałanie w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego z innym zarządcami dróg publicznych,

10) przygotowywanie zgód na umieszczanie urządzeń w pasie drogowym gminnych dróg wewnętrznych,

11) przygotowywanie decyzji administracyjnych na zajęcie pasa drogowego na prowadzenie robot w pasie drogowym,

12) przygotowanie decyzji administracyjnych na umieszczanie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,

13) przygotowanie decyzji administracyjnych na umieszczanie w pasie drogowym obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam,

14) przygotowywanie i prowadzenie procedur o udzielenie zamówienia publicznego na roboty drogowe zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,

15) planowanie i organizowanie publicznego transportu drogowego,

16) przygotowywanie projektów umów na roboty drogowe,

17) nadzór inwestorski nad zadaniami realizowanymi na drogach gminnych,

18) prowadzenie ewidencji inwestycji drogowych,

19) okresowe kontrole stanu dróg i obiektów mostowych.

Warunki pracy na stanowisku

1) wymiar czasu pracy - 1 etat,

2) praca w godzinach  730 - 1530 ,

3) praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,

4) wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla 
     pracowników samorządowych oraz  Regulamin wynagradzania 
     pracowników Urzędu Gminy Czarnków,

5) wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca,

6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

7) stanowisko pracy jest usytuowane na II piętrze, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

 

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za  zgodność z oryginałem,

5) kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

6) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do    
    czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
8) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach 
    i umiejętnościach, poświadczone przez kandydata za zgodność 
    z oryginałem.

 

Termin składania ofert:

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3, w terminie do dnia 21 kwietnia 2017 roku.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków 
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 r. Dz.U. z 2015 roku, poz. 2135 ze zm.)" oraz własnoręcznym podpisem.

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie i miejscu II etapu procedury naboru.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-02-84

 

Czarnków, dnia 10 kwietnia 2017 roku

 

WÓJT GMINY CZARNKÓW

/-/ Bolesław Chwarścianek

Data wytworzenia informacji: 10.04.2017 11:37:17
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 10.04.2017 11:37:17
Data publikacji informacji: od 10.04.2017 11:37:17
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
10.04.2017 11:37:17 Michał Iwanicki strona została dodana