OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. działalności gospodarczej, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
Wymiar czasu pracy |
1 etat |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 1 września 2018 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony
|
Wykształcenie
|
średnie (wymagany udokumentowany 3 letni staż pracy) bądź wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku
|
Wymagania Niezbędne |
Spełnianie wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260). Pozostałe wymagania niezbędne od kandydata: 1. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 2. Posiada znajomość obsługi komputera w zakresie obsługi poczty elektronicznej, Internetu, pakietu MS Office, 3. Posiada znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym.
|
Wymagania Dodatkowe |
1. Preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, 2. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania przepisów prawa, 3. Znajomość procedur administracyjnych (instrukcja kancelaryjna), 4. Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek, 5. Umiejętność budowania dobrych relacji z klientami Urzędu, 6. Umiejętność analitycznego myślenia, 7. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, 8. Odporność na stres, dyspozycyjność,
9. Bardzo dobra organizacja
pracy, umiejętność pracy indywidualnej 10. Umiejętność realizacji równolegle kilku procesów, 11. Wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność).
|
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, przyjmowanie w formie papierowej lub elektronicznej zintegrowanego wniosku CEIDG-1 o wpis do ewidencji działalności gospodarczej oraz obsługa i przetwarzanie wniosku w systemie teleinformatycznym w CEIDG nadzorowanym przez Ministerstwo Rozwoju, 2. Prowadzenie rejestru złożonych wniosków przedsiębiorców zawieszających i wznawiających działalność gospodarczą oraz przedsiębiorców zaprzestających wykonania działalności, 3. Przestrzeganie terminowego przetwarzania wniosków CEIDG-1, 4. Dodawanie wniosków w systemie CEIDG w systemie teleinformatycznym o sprostowanie danego wpisu, 5. Udzielanie informacji o zarejestrowanych przedsiębiorcach z danych archiwalnych, 6. Wydawanie duplikatu decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej wydanych przed 01 lipca 2012 r., 7. Wydawanie zaświadczeń o zarejestrowanych przedsiębiorcach, 8. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, 9. Wydawanie decyzji dotyczących wygaśnięcia zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, 10. Przyjmowanie pisemnych oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych od przedsiębiorców posiadających zezwolenia i bieżąca kontrola dokonywanych opłat,
11. Prowadzenie spraw w zakresie obrony
cywilnej (m.in. opracowywanie planów obrony cywilnej, opracowywanie rocznych
planów działania
12. Prowadzenie spraw w zakresie
zarządzania kryzysowego (m.in. stałe aktualizowanie Gminnego Planu
Zarządzania Kryzysowego, aktualizacja bazy danych na potrzeby zarządzania
kryzysowego, planowanie 13. Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową, 14. Tworzenie w formie planów warunków organizacyjnych i technicznych celem realizacji zadań na potrzeby obronne państwa, 15. Terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdawczości.
|
Warunki pracy na stanowisku |
1. Wymiar czasu pracy - 1 etat, 2. Praca w godzinach 730 - 1530 , 3. Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie, 4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków. 5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca. 6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.
|
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny, 2. Życiorys (CV), 3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie , 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. Oświadczenie
kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
korzystania z pełni praw publicznych.
|
Termin składania ofert |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. działalności gospodarczej, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3 w terminie do dnia 20.08.2018 r.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe |
W
miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.
Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą oraz własnoręcznym podpisem :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Urząd Gminy Czarnków w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym.
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 95
|
Czarnków, 06 sierpnia 2018 r.
Wójt Gminy Czarnków
Bolesław Chwarścianek