BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. działalności gospodarczej, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

 

Wymiar

czasu pracy

1 etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 1 września 2018 r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

 

Wykształcenie

 

średnie (wymagany udokumentowany 3 letni staż pracy) bądź wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku

 

Wymagania

Niezbędne

Spełnianie wymogów określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260). Pozostałe wymagania niezbędne od kandydata:

1. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

2. Posiada znajomość obsługi komputera w zakresie obsługi poczty elektronicznej, Internetu, pakietu MS Office,

3. Posiada znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym.

 

Wymagania

Dodatkowe

1. Preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych,

2. Znajomość i umiejętność właściwej interpretacji oraz stosowania przepisów prawa,

3. Znajomość procedur administracyjnych (instrukcja kancelaryjna),

4. Umiejętność sporządzania pism urzędowych, protokołów, notatek,

5. Umiejętność budowania dobrych relacji z klientami Urzędu,

6. Umiejętność analitycznego myślenia,

7. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,

8. Odporność na stres, dyspozycyjność,

9. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej
i w zespole,

10. Umiejętność realizacji równolegle kilku procesów,

11. Wysoka kultura osobista oraz postawa etyczna (wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność).

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, przyjmowanie w formie papierowej lub elektronicznej zintegrowanego wniosku CEIDG-1 o wpis do ewidencji działalności gospodarczej oraz obsługa i przetwarzanie wniosku w systemie teleinformatycznym w CEIDG nadzorowanym przez Ministerstwo Rozwoju,

2. Prowadzenie rejestru złożonych wniosków przedsiębiorców zawieszających i wznawiających działalność gospodarczą oraz przedsiębiorców zaprzestających wykonania działalności,

3. Przestrzeganie terminowego przetwarzania wniosków CEIDG-1,

4. Dodawanie wniosków w systemie CEIDG w systemie teleinformatycznym o sprostowanie danego wpisu,

5. Udzielanie informacji o zarejestrowanych przedsiębiorcach z danych archiwalnych,

6. Wydawanie duplikatu decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej wydanych przed 01 lipca 2012 r.,

7. Wydawanie zaświadczeń o zarejestrowanych przedsiębiorcach,

8.  Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,

9. Wydawanie decyzji dotyczących wygaśnięcia zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,

10. Przyjmowanie pisemnych oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych od przedsiębiorców posiadających zezwolenia i bieżąca kontrola dokonywanych opłat,

11. Prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej (m.in. opracowywanie planów obrony cywilnej, opracowywanie rocznych planów działania
w dziedzinie obronności oraz OC i zarządzania kryzysowego, tworzenie
i przygotowywanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej),

12. Prowadzenie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego (m.in. stałe aktualizowanie Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego, aktualizacja bazy danych na potrzeby zarządzania kryzysowego, planowanie
i przygotowywanie działań w przypadku wystąpienia miejscowych zagrożeń oraz zapobieganie i reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych i kryzysowych, przygotowywanie i zapewnianie działania systemu ostrzegania i alarmowania oraz systemu powszechnego ostrzegania),

13. Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową,

14. Tworzenie w formie planów warunków organizacyjnych i technicznych celem realizacji zadań na potrzeby obronne państwa,

15. Terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdawczości.

 

Warunki pracy na stanowisku

1. Wymiar czasu pracy - 1 etat,

2. Praca w godzinach  730 - 1530 ,

3. Praca administracyjno-biurowa oraz w terenie,

4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz  Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków.

5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca.

6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

 

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny,

2. Życiorys (CV),

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ,

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
8. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

 

Termin składania ofert

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko ds. działalności gospodarczej, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3 w terminie do dnia 20.08.2018 r.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

 

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą oraz własnoręcznym podpisem :

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Urząd Gminy Czarnków w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 253 02 95

 

 

   Czarnków, 06 sierpnia 2018 r.

 

 

 

 

                                                                                                           Wójt Gminy Czarnków

                                                                                                           Bolesław Chwarścianek

 

 

Data wytworzenia informacji: 06.08.2018 17:44:56
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 06.08.2018 17:44:56
Data publikacji informacji: od 06.08.2018 17:44:56
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
06.08.2018 17:44:56 Michał Iwanicki strona została dodana