OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY CZARNKÓW
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. księgowości - kasjer
Wymiar czasu pracy |
1 etat |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 20 listopada 2018r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie
|
Wykształcenie pierwszego stopnia - kierunek: - finanse i rachunkowość, - administracja. |
Wymagania Niezbędne |
1. Obywatelstwo polskie, 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. Nieposzlakowana opinia, 5. Wykształcenie pierwszego stopnia - kierunek finanse i rachunkowość, administracja 6. Min. roczny staż pracy w księgowości.
|
Wymagania Dodatkowe |
1. Znajomość przepisów ustawy i finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o ochronie danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej; 2. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń multimedialnych oraz innych urządzeń biurowych, 3. Umiejętność prawidłowego redagowania pism, 4. Umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, 5. Samodzielność i odpowiedzialność, 6. Umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, 7. Umiejętność naliczania wynagrodzeń, w tym umów zleceń i umów o dzieło. |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1. Bieżące sporządzanie raportu kasowego, 2. Przestrzeganie limitu gotówki w kasie określonego zarządzeniem Wójta Gminy, 3. Przyjmowanie do kasy oraz odprowadzanie gotówki do banku, 4. Terminowe rozliczanie pobranych zaliczek z kasy, 5. Dokonywanie wypłaty zobowiązań gotówkowych, 6. Księgowanie i windykacja należności nie podatkowych za:
7. Kompletowanie dokumentów dotyczących raportu kasowego ponumerowanie, oraz przekazanie do dekretowania i księgowania, 8. Obsługa kasy fiskalnej i sporządzanie dokumentacji z nią związanej, 9. Sporządzanie rejestru zakupów VAT (inwestycyjny i pozostały) 10. Ewidencja opłaty eksploatacyjnej, opłat za koncesję i sporządzanie informacji do sprawozdań z tego zakresu, 11. Prowadzenie rejestrów należności i zobowiązań warunkowych, 12. Prowadzenie pomocniczej ewidencji należytego wykonania robót (gwarancje), 13. Współuczestniczenie w zakresie ewidencji środków trwałych, 14. Inne prace zlecone przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta, Sekretarza i Skarbnika.
|
Warunki pracy na stanowisku |
1. Wymiar czasu pracy - 1 etat, 2. Praca w godzinach 730 - 1530 , 3. Praca administracyjno-biurowa, 4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla 5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca. 6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.
|
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny, 2. Życiorys (CV), 3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie 5. Kserokopie świadectw pracy, 6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym 7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do 8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych związanych z rekrutacją, |
Termin składania ofert |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne samodzielne stanowisko: ds. księgowości - kasjer należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3 w terminie do dnia 08.11.2018r. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe |
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne. Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Klauzula informacyjna - dane osobowe Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych 1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy 2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni; Joanna Mrowicka, Kancelaria Ochrony Danych Osobowych Smart 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez 4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, 5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067/253 02 84.
|
Czarnków, 29 października 2018r.
WÓJT GMINY CZARNKÓW
/-/ BOLESŁAW CHWARŚCIANEK