BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości - kasjer

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY CZARNKÓW

 

Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. księgowości - kasjer

 

Wymiar

czasu pracy

1 etat

Planowane zatrudnienie

od dnia 15 grudnia 2016r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony

Wykształcenie

 

Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia - kierunek:

- finanse i rachunkowość,

- administracja.

Wymagania

Niezbędne

1. Obywatelstwo polskie,

2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie  z pełni praw publicznych,

3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. Nieposzlakowana opinia,

5. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia- kierunek finanse  i rachunkowość, administracja

6. Minimum 2-letni staż pracy w księgowości w administracji samorządowej,

 

Wymagania

Dodatkowe

1. Znajomość przepisów ustawy i finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej,

2. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń multimedialnych  oraz innych urządzeń biurowych,

3. Umiejętność prawidłowego redagowania pism,

4. Umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta,

5. Samodzielność i odpowiedzialność,

6. Umiejętność pracy w zespole,

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1. Bieżące sporządzanie raportu kasowego,

2. Przestrzeganie limitu gotówki w kasie określonego zarządzeniem Wójta Gminy,

3. Przyjmowanie do kasy oraz odprowadzanie gotówki do banku,   

4. Terminowe rozliczanie pobranych zaliczek z kasy,

5. Dokonywanie wypłaty zobowiązań gotówkowych,

6. Księgowanie i windykacja należności nie podatkowych za:

  • prywatne rozmowy telefoniczne,
  • energię elektryczną (w tym sale wiejskie, świetlice itp.)
  • rozliczanie umów cywilnoprawnych dotyczących partycypowania w kosztach budowy sieci wodociągowych, kanalizacyjnych , pozostałych itp.

7. Kompletowanie dokumentów dotyczących  raportu kasowego  ponumerowanie, oraz przekazanie do dekretowania  i  księgowania,

8. Obsługa kasy fiskalnej i sporządzanie dokumentacji z nią związanej,

9. Sporządzanie rejestru  zakupów  VAT  (inwestycyjny i pozostały)

10. Ewidencja opłaty eksploatacyjnej, opłat za koncesję i sporządzanie informacji do sprawozdań z tego zakresu,

11. Prowadzenie pomocniczej ewidencji należytego wykonania robót,  

12. Współuczestniczenie w zakresie ewidencji środków trwałych,

13. Inne prace zlecone przez Wójta Gminy, Z- cę Wójta, Sekretarza i Skarbnika.

   

Warunki pracy na stanowisku

1. Wymiar czasu pracy - 1 etat,

2. Praca w godzinach  730 - 1530 ,

3. Praca administracyjno-biurowa,

4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz  Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków.

5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca.

6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze.

    Budynek nie jest wyposażony w windę osobową.

    Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.

 

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny,

2. Życiorys (CV),

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
    i kwalifikacje zawodowe,

5. Kserokopie świadectw pracy,

6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym
    wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do   
    czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
8. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
    i umiejętnościach

Termin składania ofert

Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne samodzielne stanowisko: ds. księgowości - kasjer należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3

 

w terminie do dnia 08.12.2016r.

 

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

 

Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.

 

Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2  ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2015.2135 ze zmianami) oraz własnoręcznym podpisem.

 

Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067/253 02 84.

 

 

   Czarnków, dnia 29 listopada 2016r.

Data wytworzenia informacji: 29.11.2016 17:25:37
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 29.11.2016 17:25:37
Data publikacji informacji: od 29.11.2016 17:25:37
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
29.11.2016 17:25:37 Michał Iwanicki strona została dodana