OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY CZARNKÓW
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. księgowości - kasjer
Wymiar czasu pracy |
1 etat |
Planowane zatrudnienie |
od dnia 15 grudnia 2016r., pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie
|
Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia - kierunek: - finanse i rachunkowość, - administracja. |
Wymagania Niezbędne |
1. Obywatelstwo polskie, 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. Nieposzlakowana opinia, 5. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia- kierunek finanse i rachunkowość, administracja 6. Minimum 2-letni staż pracy w księgowości w administracji samorządowej,
|
Wymagania Dodatkowe |
1. Znajomość przepisów ustawy i finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej, 2. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń multimedialnych oraz innych urządzeń biurowych, 3. Umiejętność prawidłowego redagowania pism, 4. Umiejętności interpersonalne niezbędne dla prawidłowej obsługi klienta, 5. Samodzielność i odpowiedzialność, 6. Umiejętność pracy w zespole, |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
1. Bieżące sporządzanie raportu kasowego, 2. Przestrzeganie limitu gotówki w kasie określonego zarządzeniem Wójta Gminy, 3. Przyjmowanie do kasy oraz odprowadzanie gotówki do banku, 4. Terminowe rozliczanie pobranych zaliczek z kasy, 5. Dokonywanie wypłaty zobowiązań gotówkowych, 6. Księgowanie i windykacja należności nie podatkowych za:
7. Kompletowanie dokumentów dotyczących raportu kasowego ponumerowanie, oraz przekazanie do dekretowania i księgowania, 8. Obsługa kasy fiskalnej i sporządzanie dokumentacji z nią związanej, 9. Sporządzanie rejestru zakupów VAT (inwestycyjny i pozostały) 10. Ewidencja opłaty eksploatacyjnej, opłat za koncesję i sporządzanie informacji do sprawozdań z tego zakresu, 11. Prowadzenie pomocniczej ewidencji należytego wykonania robót, 12. Współuczestniczenie w zakresie ewidencji środków trwałych, 13. Inne prace zlecone przez Wójta Gminy, Z- cę Wójta, Sekretarza i Skarbnika.
|
Warunki pracy na stanowisku |
1. Wymiar czasu pracy - 1 etat, 2. Praca w godzinach 730 - 1530 , 3. Praca administracyjno-biurowa, 4. Wynagrodzenie ustalane w oparciu o przepisy płacowe dla pracowników samorządowych oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czarnków. 5. Wynagrodzenie wypłacane do 27 dnia każdego miesiąca. 6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 7. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową. Miejsce pracy nie jest przystosowane dla osoby na wózku inwalidzkim.
|
Wymagane dokumenty |
1. List motywacyjny, 2. Życiorys (CV), 3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających
wykształcenie 5. Kserokopie świadectw pracy,
6. Oświadczenie kandydata o braku skazania
prawomocnym
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej
zdolności do |
Termin składania ofert |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne samodzielne stanowisko: ds. księgowości - kasjer należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków (pokój nr 4) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
w terminie do dnia 08.12.2016r.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe |
W miesiącu poprzedzającym datę
upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
Urzędzie Gminy Czarnków
Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne.
Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2015.2135 ze zmianami) oraz własnoręcznym podpisem.
Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków opublikowana jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067/253 02 84.
|
Czarnków, dnia 29 listopada 2016r.