OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Czarnków ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków.
na stanowisko do spraw ochrony środowiska w Referacie Inwestycji, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Wymiar czasu pracy |
Pełen etat |
Planowane zatrudnienie |
1 kwietnia 2021 roku pierwsza umowa na czas określony - nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony |
Wykształcenie
|
wykształcenie co najmniej średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym. |
Wymagania niezbędne |
Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia następujące warunki:
6) posiada prawo jazdy kategorii B i samochód własny do celów służbowych. |
Wymagania dodatkowe |
1) preferowany pracownik ze stażem pracy w administracji samorządowej, innej administracji publicznej, w przedsiębiorstwie na stanowisku związanym z ochroną środowiska, lub z doświadczeniem w wykonywaniu działalności gospodarczej, lub absolwent wyższej uczelni, 2) umiejętność obsługi pakietów biurowych, 3) gotowość do podnoszenia kwalifikacji, 4) wysoka kultura osobista, 5) nieskazitelna postawa etyczna ,uczciwość, wykonywanie obowiązków służbowych w sposób niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność, 6) umiejętność pracy w zespole, 7) otwartość na współpracę i podejmowanie nowych wyzwań, 8) samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność, dokładność, rzetelność, 9) umiejętność redagowania pism urzędowych, 10) podstawowa wiedza dotycząca zadań będących w kompetencji gminy, wynikających z ustaw: - prawo ochrony środowiska, - o ochronnie przyrody, - prawo wodne, - o gospodarce nieruchomościami - w zakresie decyzji administracyjnych związanych z podziałami nieruchomości, - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - kodeks postępowania administracyjnego. |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku |
A. W dziedzinie gospodarki wodnej i melioracyjnej 1) przygotowanie opinii i materiałów w zakresie spraw związanych z przydzieleniem dotacji spółkom wodnym działającym na terenie gminy; 2) prowadzenie spraw zwianych z remontami urządzeń melioracyjnych będących we władaniu gminy; 3) uczestnictwo w rozprawach wodno-prawnych i ewidencjonowanie pozwoleń wodno-prawnych; 4) przygotowanie decyzji zobowiązujących właścicieli gruntów do wykonania niezbędnych urządzeń zabezpieczających wodę przed zanieczyszczeniem lub zabraniających wprowadzania nienależycie oczyszczonych ścieków do wody lub ziemi; 5) współdziałanie z Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w zakresie zatwierdzania taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków i dopłat z tym związanych. B. W dziedzinie utrzymania czystości i porządku w gminie 1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 2) przygotowywanie regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie. C. W dziedzinie ochrony i kształtowania środowiska 1) przygotowanie decyzji nakazującej osobie fizycznej wykonanie czynności zmierzających do ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia albo przywrócenia środowiska do stanu właściwego; 2) przygotowywanie wykazu zawierającego informacje i dane o ilości wprowadzanych do powietrza gazów lub pyłów oraz wprowadzanych wód opadowych z terenów utwardzonych do ziemi, oraz ustalanie należnej opłaty za gospodarcze korzystanie ze środowiska; 3) przygotowywanie projektu programu ochrony środowiska; 4) współpraca z Pilskim Regionem Gospodarki Odpadami Komunalnymi w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi; 5) prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku i jego ochronie z zakresu prowadzonych spraw. D. W dziedzinie ochrony przyrody 1) przygotowanie dokumentów związanych z wyznaczaniem obszarów objętych ochroną na podstawie przepisów o ochronie przyrody, w tym obszarów chronionego krajobrazu, wprowadzaniem ochrony gatunkowej roślin i zwierząt, wprowadzaniem ochrony indywidualnej; 2) przygotowanie decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów; 3) przygotowanie decyzji o ustalaniu opłat za usuwanie drzew i krzewów; 4) przygotowanie dokumentacji związanej z ustanawianiem parku wiejskiego, określaniem jego granic oraz sposobem wykonywania ochrony. E. W dziedzinie ochrony gruntów rolnych i leśnych Przygotowanie materiałów do wydawania opinii przez Wójta Gminy w sprawach rekultywacji i kierunków zagospodarowania gruntu. F. W dziedzinie spraw związanych z eksploatacją kruszyw naturalnych 1)przygotowanie opinii w sprawach udzielenia koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin ze złóż; 2)przygotowanie opinii w sprawach projektów prac geologicznych; 3)przygotowanie opinii w sprawach planów ruchu zakładów górniczych. G. W dziedzinie podziałów i scalania nieruchomości 1) prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości; 2) przygotowanie postanowień w sprawie opiniowania wstępnych projektów podziału; 3) przygotowanie decyzji administracyjnych zatwierdzających scalenia i podziały nieruchomości. |
Wymagane dokumenty |
1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV), 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie z przepisami kodeksu pracy, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 5) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 6) oświadczenie kandydata o: - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - korzystaniu z pełni praw publicznych, - braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadanym obywatelstwie. 7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego |
Termin składania ofert: |
Dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska” należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czarnków lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3 w terminie do dnia 10 marca 2021 roku.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
|
Informacje dodatkowe |
Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem. Kserokopie dokumentów pracy należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i własnoręcznie podpisać. Procedura naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków oraz wymagany kwestionariusz i oświadczenia opublikowane są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Czarnków. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Czarnków. Po zakończeniu naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 14 dniach zostaną odesłane pocztą. O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czarnków w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%. Dokumenty mogą składać osoby niepełnosprawne. Osoba niepełnosprawna, która zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że: 1. Administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Wójt Gminy Czarnków, wykonujący swe zadania przy pomocy Urzędu Gminy z siedzibą w Czarnkowie, ul. Rybaki 3. 2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Czarnków pełni p. Joanna Mrowicka, Kancelaria ochrony danych osobowych Smart&Standards tel. 602 241 239. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Czarnków, 4. Dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa, 5. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także praw do przenoszenia danych, 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody, 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-253-0281 |
/-/ Bolesław Chwarścianek Wójt Gminy Czarnków |
|