BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie w sprawie ustalenia stawek za zimowe utrzymanie dróg gminnych w zakresie odśnieżania

ZARZĄDZENIE NR 219/II/10

WÓJTA GMINY CZARNKÓW

z dnia 13 stycznia 2010r.

 

 

w sprawie: ustalenia stawek za zimowe utrzymanie dróg gminnych w zakresie odśnieżania, w

                  sezonie 2009/2010r. na terenie Gminy Czarnków.

 

 

 

           Na podstawie: art. 30 ust. 2 pkt 3, art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 ze zmianami) oraz art. 19 ust. 1 i 2 pkt 4, art. 20 pkt 2 i 4 w związku z art. 4 pkt 20 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2007r. nr 19 poz. 115 ze zmianami).

 

 

§ 1. W przypadkach nadmiernych opadów śniegu, uniemożliwiających prawidłowe

       wykonanie odśnieżania przez podmiot z którym została zawarta umowa na świadczenie

       w/w usług, na rzecz Gminy Czarnków, na sezon 2009/2010, dopuszcza się możliwość

       korzystania z  zewnętrznego sprzętu służącego do zimowego utrzymania stanu dróg

       gminnych.

 

§ 2. Ustala się następujące stawki za odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Czarnków

       w sezonie 2009/2010:

 

             1) pług                                                50,00zł/godzinę

             2) ciężki sprzęt do odśnieżania          70,00 zł/godzinę

 

§ 3. Do wyżej wymienionych stawek dolicza się podatek VAT według obowiązujących w 

       danym okresie stawek.

 

§ 4. Czas pracy sprzętu do zimowego utrzymania dróg potwierdza sołtys, poprzez pisemne

       potwierdzenie liczby godzin pracy sprzętu w danej wsi oraz składając podpis i pieczęć.

 

§ 5. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa na odśnieżanie dróg gminnych.

 

§ 6. Za wykonaną usługę Wykonawca wystawi fakturę VAT.

 

§ 7. Nie wymagane jest pisemne potwierdzenie przez sołtysa liczby przepracowanych godzin

       w przypadku gdy Wykonawcą będzie Gminny Zakład Usług Wodnych i Melioracyjnych

       w Czarnkowie z/s w Brzeźnie, ul. Krótka 1, 64-700 Czarnków i Rejonowy Związek

       Spółek Wodnych w Czarnkowie z/s w Śmieszkowie, ul. Wodna 5b, 64-700 Czarnków.

 

§ 8. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Budownictwa i Gospodarki

        Komunalnej.

 

§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 14 stycznia 2010r. 

 

Osoba, która wytworzyła dokument: Michał Iwanicki
Data wytworzenia informacji: 01.02.2010 13:08:12
Osoba wprowadzająca informację: admin_vobacom
Data ostatniej modyfikacji: 01.02.2010 13:08:12
Data publikacji informacji: od 01.02.2010 13:08:12
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
01.02.2010 13:08:12 admin_vobacom strona została dodana