Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na pełnienie nadzoru archeologicznego przy realizacji inwestycji: Przebudowa i rozbudowa Publicznego Gimnazjum w Gębicach..
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655) zawiadamiam, że niniejsze postępowanie zostało unieważnione.
Jedna ze złożonych ofert która wpłynęła przed terminem składania ofert tj w dniu 01.09.2008 r o godzinie 10.30 została przez nieuwagę otworzona w sekretariacie Urzędu Gminy.
Uzasadnienie prawne:
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) w związku z art. 38 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655)