BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o zawarciu umowy w przetargu na bezgotówkową dostawę paliwa do autobusów szkolnych Gminy Czarnków w latach 2014-2016 Numer ogłoszenia: 535428 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013

 Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 502916-2013 z dnia 2013-12-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Czarnków
Bezgotówkowa dostawa paliwa do autobusów szkolnych Gminy Czarnków w latach 2014-2016 - zamówienie obejmuje zakup: 4. - oleju napędowego CPV 09134100-8, 5. - oleju silnikowego CPV 09211100-2, 6. - płynu chłodniczego CPV 24961000-8 7....
Termin składania ofert: 2013-12-13

 

Czarnków: Bezgotówkowa dostawa paliwa do autobusów szkolnych Gminy Czarnków w latach 2014-2016
Numer ogłoszenia: 535428 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 502916 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnków, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa dostawa paliwa do autobusów szkolnych Gminy Czarnków w latach 2014-2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Bezgotówkowa dostawa paliwa do autobusów szkolnych Gminy Czarnków w latach 2014-2016 - zamówienie obejmuje zakup: 4. - oleju napędowego CPV 09134100-8, 5. - oleju silnikowego CPV 09211100-2, 6. - płynu chłodniczego CPV 24961000-8 7. oraz innych akcesoriów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych Gminy Czarnków w okresie 36 miesięcy kalendarzowych, począwszy od dnia podpisania umowy, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, tj. na stacji paliw usytuowanej w odległości nie większej niż do 12 km od siedziby Zamawiającego (pod rygorem odrzucenia oferty). Na wskazanej stacji paliw zaopatrywać się będą w przedmiot zamówienia dwa autobusy marki Autosan H9-21, będące własnością Zamawiającego. Przetarg obejmuje dostawę towarów w orientacyjnych n/w ilościach: Lp Opis przedmiotu zamówienia Przewidywana, orientacyjna łączna ilość towarów w okr. trw. umowy, tj 36 m-cy (litry) 1.Olej napędowy ON klasy I Eurodiesel, letni i zimowy - 58900 litrów. 2.Olej silnikowy turbo diesel 15/40 API CF-4/SF lub równoważny (opakowania - luzem lub 5dm3) - 450 litrów. 3.Płyn chłodniczy do -35oC, nie wymag. wymiany do 100000 km lub w okresie 3 lat (opakowania - luzem lub 5dm3) - 380 litrów. Poza w/w towarami Zamawiający przewiduje dokonanie u Wykonawcy zakupów towarów uzupełniających, tj. zakupów innych artykułów technicznych przeznaczonych do pojazdów samochodowych o łącznej wartości zamówienia nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. W szczególności chodzi tu o zakup artykułów eksploatacyjnych typu: - oleje do układów hydraulicznych, oleje smarujące, płyny do spryskiwaczy do szyb, płyny hamulcowe, smary techniczne, środki techniczne w opakowaniach ciśnieniowych, i inne art., - żarówki samochodowe, wycieraczki do szyb, skrobaki do szyb, itp. artykuły sztukowe, - środki chemiczne i narzędzia do utrzymania pojazdów w czystości oraz odzież ochronną BHP, - inne nieprzewidziane artykuły motoryzacyjne dostępne w sprzedaży na stacji Wykonawcy. Przedmiot zamówienia będzie realizowany jako detaliczne zaopatrywanie się pojazdów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Rozliczenie za dostawę paliwa następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu pomniejszoną o deklarowany upust. Rozliczenie za pozostałe artykuły wg aktualnych cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy w dniu ich zakupu. Określone ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionego paliwa przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. Paliwo musi odpowiadać Polskim Normom. Rozliczenie za zakupione towary następować będzie na koniec każdego miesiąca na podstawie faktury Wykonawcy z terminem płatności do 14 dni. Zamawiający nie posiada możliwości technicznych do dokonania jednorazowego zakupu i przechowywania w swojej siedzibie w/w towarów. Szczegółowe zasady zakupu, sposobu dostawy towarów do poszczególnych pojazdów, rozliczenia ilościowo/wartościowego za zakupione towary oraz sposób zapłaty za nie określa Projekt umowy stanowiący integralną część SIWZ (Załącznik nr 3)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.21.11.00-2, 24.96.10.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sprzedaż Paliw Płynnych TOM-PAL, Rybaki 30B, 64-700 Czarnków, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287902,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 314688,00

  • Oferta z najniższą ceną: 314688,00 / Oferta z najwyższą ceną: 326924,60

  • Waluta: PLN.

 


Data wytworzenia informacji: 24.12.2013 09:35:11
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 24.12.2013 09:36:03
Data publikacji informacji: od 24.12.2013 09:35:11
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
24.12.2013 09:36:03 Michał Iwanicki edycja strony
24.12.2013 09:35:11 Michał Iwanicki strona została dodana