BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na budowę ścieżki pieszo-rowerowej w Gajewie

Czarnków: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Gajewie

Numer ogłoszenia: 92829 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnków , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552227, faks 067 2553079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Gajewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przewidywanych robót obejmuje: - budowa ścieżki pieszo-rowerowej z kruszywa naturalnego - pospółki, w obrzeżach betonowych, - nawierzchnia z kruszywa naturalnego - pospółki, grubość 20 cm układana w dwóch warstwach, warstwa dolna 12 cm, warstwa górna 8 cm, - odcinek długości 836 m, - szerokość ścieżki 2,00 m, - zjazdy, - przepust. Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje także: - organizację terenu budowy, - pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, - dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, - wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez projektanta pana Ryszarda Burdajewicza, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, - wykonanie robót odtworzeniowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, - zapewnienie wykwalifikowanej osoby odpowiedzialnej za realizację budowy - kierownika budowy. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Zamawiający przekaże wykonawcy zatwierdzone projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych oraz projekt stałej organizacji ruchu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu wykonawca wniesie wadium w wysokości 3.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ oraz załączonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i wartością zamówienia będącego przedmiotem postępowania tj: - dwie roboty budowlane branży drogowej, z których każda polegała na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg lub ścieżek rowerowych w technologii tożsamej z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 200.000,00 zł w odniesieniu do każdej roboty. Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz podać rodzaj robót, ich wartość, datę i miejsca wykonania oraz z załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ i treści załączonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ stanie według formuły -spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty, Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie udostępnionego przez zamawiającego przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - OKRES GWARANCJI JAKOŚCI - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy, w tym kary umowne określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Umowę zawiera się na czas oznaczony. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem, że: a) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych (zamówienie dodatkowe w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) na zadaniu o wykonanie robót budowlanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpiły nietypowe dla danej pory roku warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, c) wystąpiły działania siły wyższej, klęski żywiołowe takie jak trzęsienia ziemi, pożary, powodzie, tornada, wichury, ulewy itp., mające wpływ na terminowość robót budowlanych, d) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub z uzasadnionego powodu przez zamawiającego lub działającego z ramienia inwestora inspektora nadzoru inwestorskiego, e) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowanie inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich lub właściwych organów; Okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy. 2) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy: a) na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, lub b) z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia publicznego, pod warunkiem, że: - wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, lub - wykonawca wykaże, że samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 3) w zakresie zmiany kierownika budowy, za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, w przypadku, gdy: a) wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w przypadku: choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika, nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się koniecznością z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od wykonawcy (rezygnacji), b) zamawiający żąda zmiany kierownika budowy gdy uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia bądź unika kontaktu z inwestorem. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu. Zmiany wynagrodzenia wykonawcy: Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). Dopuszcza się zmianę osób wykonujących zamówienie w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych uniemożliwiających świadczenia usługi przez wykonawcę zamówienia (choroba, śmierć, inne ważne powody). Osoby zastępujące posiadać powinny kwalifikacje tożsame z kwalifikacjami osoby zastępowanej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czarnków Rybaki 3 64 - 700 Czarnków Pokój nr 9 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Czarnków Rybaki 3 64 - 700 Czarnków Pokój nr 4 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ

Załączniki

1. Druk oferty

2. Kosztorys ofertowy

3. Druk oświadczenie art. 22 ust.1

4. Druk oświadczenie art. 22 ust.1

5. Doświadczenie zawodowe

6. Projekt umowy

7. Przedmiar robót

8. Druk informacji o grupie kapitałowej

9. Projekt budowlany

Data wytworzenia informacji: 17.06.2016 15:36:43
Osoba wprowadzająca informację: Michał Iwanicki
Data ostatniej modyfikacji: 17.06.2016 15:36:43
Data publikacji informacji: od 17.06.2016 15:36:43
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
17.06.2016 15:36:43 Michał Iwanicki strona została dodana