Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Ciszkowo (droga dojazdowa do działek mieszkaniowych przy ul. Czarnkowskiej)
Odcinek objęty przebudową swój początek ma w km 0+000 (włączenie w drogę wojewódzką nr 181) zaś koniec w km projektowym 0+134,00 .
Całkowita długość projektowanej przebudowy wynosi 134,00 mb, szerokości 5,0m
Realizacja inwestycji obejmuje działki ewidencyjne nr 30/20, 134 obręb Ciszkowo, gmina Czarnków, powiat czarnkowsko-trzcianecki, województwo wielkopolskie
Roboty należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową.
Szczególną uwagę należy przywiązać do właściwego zagęszczenia i wyprofilowania podłoża.
Roboty przygotowawcze:
Przed przystąpieniem do robót zasadniczych należy przeprowadzić pomiar geodezyjny.
W cenie robót należy również ująć obsługę geodezyjną i opracowanie dokumentacji powykonawczej. W cenie robót należy ująć załadunek, wywóz, utylizację i składowanie materiałów pozostałych z korytowania.
Podbudowy:
Celem uzyskania wymaganej niwelety zaprojektowano korytowanie o głębokości wynikającej
z profilu. Grunt pozostały z korytowania należy załadować i wywieźć na składowisko. W cenie robót związanych z wywozem należy ująć koszty gospodarowania odpadami (po stronie Wykonawcy robót). Zaprojektowano podbudowę pod jezdnię oraz zjazdy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 15 cm po zagęszczeniu. Przed ułożeniem podbudowy zaprojektowano wykonanie warstwy separacyjnej (wzmacniającej) z geosyntetyków.
Nawierzchnie:
Projektuje się wykonanie warstwy nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej koloru szarego, grubości 8 cm. Przy krawężniku projektuje się obniżenie dwóch rzędów kostki (jako ściek przykrawężnikowy).
Urządzenie bezpieczeństwa ruchu:
Roboty należy kompleksowo oznakować i zabezpieczyć. Wykonać oznakowanie poziome
oraz pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
UWAGA: Prace na działce nr 134 (pas drogi wojewódzkiej) można wykonywać tylko w uzgodnieniu z Zamawiającym i RDW Czarnków po uzyskaniu wszelkich zezwoleń i zatwierdzeniu tymczasowej organizacji ruchu. Szacowany czas wejścia w pas drogi wojewódzkiej to 15 październik 2019r.
Elementy ulic:
Jezdnia spięta będzie krawężnikami betonowymi 10x22cm, 12x25cm i 20x22cm na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15.
Zjazdy projektuje się z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej kolorowej
gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, na uprzednio przygotowanej podbudowie z KŁSM.
Roboty pozostałe:
W cenie robót należy ująć regulację wysokościową zaworów, zasuw, studzienek i studni istniejących z ewentualną niezbędną wymianą zwężek. Projektuje się również ścinkę, wyrównanie, uzupełnienie, wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych. W ramach zadania należy również uwzględnić wymianę przepustu na przepust z rur stalowych fi 500 wraz z robotami ziemnymi i obrukowaniem wlotu i wylotu kamieniem polnym na zaprawie betonowej a także odmulenie rowu przy drodze wojewódzkiej.
Zakres zamówienia publicznego obejmuje również:
1) organizację i zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również ich stałą sprawność techniczną,
2) przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu, za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca, Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót,
3) pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),
4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Firmę FORMA Pracownia Projektowa S.C. W. Formanowska, R. Formanowski, Wilkowice,
5) uzgodnienie harmonogramu rzeczowo – finansowego robót z Zamawiającym, stanowiącego załącznik do umowy z Zamawiającym,
6) wykonanie potwierdzonych protokołami badań: zagęszczenia podłoża, zagęszczenia warstwy odsączającej, nośności podbudowy drogowej, nawierzchni bitumicznej drogi zgodnie z SST.
7) wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające jakość planowanych do wbudowania materiałów,
8) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem,
9) sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót drogowych w pasie drogi wojewódzkiej, którego opracowanie i uzgodnienie z właściwymi organami oraz zatwierdzenie leży po stronie Wykonawcy,
10) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach.